In het team van Financiën verwerk jij inkoop- en verkoopfacturen. Jij houdt in de gaten wanneer wat binnenkomt en wat de levertijd daarvan is. Daarnaast ondersteun je de werkvoorbereider bij het financieel monitoren van projecten en signaleer je tijdig bij overschrijdingen. Zowel voor in het proces als achteraf ben je een belangrijke schakel in het geheel.
Waar je nu alles zelf in de gaten houdt en misschien soms het overzicht wel eens verliest met al die projecten, heb je straks een systeem waarin alles wordt geregeld. Wij, als Cloudomotion, ondersteunen jou bij het inkoopbeheer. Ons systeem weet onder andere:
Hoeveel tijd men besteedt aan het inkopen en de inkoopkosten van een product wordt door ons systeem geregistreerd. Dat betekent dat je meer tijd hebt om te kijken waar je optimalisatieslagen gaat maken. “Hebben we van bepaalde producten wel zoveel voorraad nodig? Wat zijn de realtime kosten van de hoge voorraden?”
Het slimme systeem doet allerlei calculaties voor jou. Hiermee geef je jouw collega’s de juiste inzichten en bied je accurate berekeningen. Alles is gekoppeld aan het systeem, zoals bestellingen, inkomende goederen, afleverbonnen en de urenregistratie. Het systeem begrijpt steeds beter wat jij nodig hebt om jouw werk goed te doen en past zich aan aan jouw wensen